Ajutor

Întrebări Frecvente
Retururi
Contact
Probleme legate de comenzi
Plată, promoții și vouchere
Produse, mărci și stocuri
Retururi & Restituiri
Livrare și expediere
Tehnic
eyerim collection
Garanție
Cum pot returna un produs?
Întrebări

Timpul estimat de livrare a comenzii este menționat întotdeauna în e-mailul de confirmare a comenzii dvs. și este afișat în zile lucrătoare (exclude weekend-urile și sărbătorile legale).
Doriți să știți unde se află comanda? Puteți verifica aici STATUSUL COMENZII!

Dacă nu găsiți confirmarea comenzii pe mail, urmați pașii de mai jos:

• Asigurați-vă că e-mailul nu a ajuns în folderele Spam sau Bulk

• Verificați dacă ați finalizat procesul de plasare a comenzii (plată confirmată)

Dacă tot nu puteți găsi confirmarea comenzii dvs., este posibil să fi introdus greșit adresa dvs. de e-mail sau ca plata dv. să nu fi fost acceptată/procesată.Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți (oferind cât mai multe detalii) și vă vom ajuta cu rezolvarea problemei dv.

Nu vă putem modifica o comandă, după ce ați plasat-o. Modul de plată, modul de livrare, mărimea sau culoarea produsului nu pot fi nici ele schimbate.

Puteți însă anula comanda și apoi face o noua comandă, dacă cea inițială nu a fost încă expediată.

Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și să ne comunicați motivul anulării. Vom procesa cererea dumneavoastră cât se poate de repede și vă vom trimite pe mail confirmarea anulării comenzii.

Dacă comanda dv. nu a fost expediată încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și anunțați-ne motivul anulării.

Vom procesa cererea dumneavoastră cât mai rapid posibil și vă vom trimite confirmarea anulării pe mail. Rambursarea sumei în contul dv. poate dura până la 5 zile lucrătoare.

În cazul anumitor servicii de livrare, este posibil să dureze 1 - 3 zile pentru ca informațiile de urmărire să fie disponibile.

Dacă informațiile dvs. de urmărire nu au fost actualizate în această perioadă sau pachetul dvs. a rămas blocat, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea ajuta în această situație.

Nu vă putem anula comanda după momentul în care am expediat-o către dv.

Dacă doriți să anulați livrarea, puteți să contactați compania de curierat care vă va livra coletul și să le cereți să vă redirecționeze coletul către expeditor. Dacă cererea dv. nu este procesată la timp de compania de curierat, puteți refuza pachetul la sosirea acestuia, iar apoi acesta va fi returnat către noi.

După ce vom reintra în posesia coletului refuzat, vom lua legătura cu dv. pentru a vă rambursa suma (dacă ați plătit în avans).

Cumpărăturile pe site-ul eyerim se fac ușor și rapid. Știm însă că este posibil să aveți unele întrebări sau nelămuriri. De aceea, am făcut această pagină cu întrebări frecvente ale clienților noștri.

Sperăm să găsiți aici toate răspunsurile pe care le căutați. Cu toate acestea, dacă doriți să ne contactați, puteți alege una dintre opțiunile de mai jos.

email address[email protected]

phone+40 312 294 553

Ne pare sincer rău dacă vi se va întâmpla acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm imediat orice problemă apărută din cauza unui produs defect/deteriorat.

De îndată ce descoperiți o problemă, contactați echipa noastră de suport clienți cu următoarele detalii:

• numărul dvs. de comandă
• numele/codul produsului primit
• o descriere a problemei și câteva poze cu produsul defect/deteriorat

După ce vom primi produsul înapoi, vă vom rambursa costul cheltuielilor de expediere și vă vom trimite un produs nou sau vă vom restitui cât mai rapid posibil suma plătită pentru acel produs.

Eyerim emite factură pentru fiecare comandă achitată.

Dacă plata se va face ramburs, factura nu se va afla în interiorul coletului. În acest caz, vă vom trimite factura prin e-mail, după 24 de ore de la efectuarea plății ramburs.

Nu emitem facturi pe firmă. Achizițiile de pe eyerim sunt posibile doar pentru persoane fizice.

Dacă aveți probleme cu factura pe care ați primit-o de la noi, vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de suport clienți, care vă poate ajuta în această situație.

Dacă factura lipsește din coletul dv., nu vă faceți griji - puteți găsi versiunea electronică a facturii în e-mailul de confirmare a expedierii coletului.

Dacă ați ales să faceți plata ramburs, factura nu se va afla în colet. În acest caz, vă putem trimite factura prin e-mail, la 24 de ore după efectuarea livrării.

Puteți să utilizați oricare din tipurile de plată enumerate mai jos:
• Card de credit / Card de debit
• Plată la livrare
Plățile online pe site-ul Eyerim se fac simplu și rapid. Securitatea datelor dv. este foarte importantă pentru noi. Toate tranzacțiile online sunt procesate printr-un gateway de plată criptat și folosim sisteme suplimentare de securitate și de prevenire a fraudei.

Trebuie să introduceți codul de reducere exact așa cum v-a fost furnizat, fără spații între cuvinte sau litere. Introduceți codul în căsuța "Cod de reducere" din coșul dv., la fel ca în exemplul de mai jos:
how to use discount voucher

După ce ați introdus codul, apăsați pe butonul "FOLOSEȘTE" și veți aplica codul la comanda dvs. După ce codul a fost aplicat, veți vedea valoarea discountului, iar suma totală a comenzii se va modifica pentru a reflecta reducerea.
how to use discount voucher

Trebuie să introduceți codul de reducere înainte să apăsați butonul CONTINUAȚI, deoarece codul nu poate fi aplicat mai târziu.

Dacă codul de reducere nu funcționează, vă rugăm să verificați următoarele:

• Puteți folosi un singur cod de reducere pentru fiecare comandă.
• Fiecare cod de reducere se supune unor termeni și condiții. Fiecare cod are un termen de valabilitate, iar unele coduri pot fi folosite doar pentru anumite produse. Termenii și condițiile fiecărui cod pot fi găsite direct pe site sau în e-mail-ul în care ați primit codul.

Dacă în continuare codul de reducere nu funcționează, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți, oferindu-le cât mai multe detalii despre această problemă.

Dacă folosiți un cod de reducere, iar apoi anulați sau returnați comanda respectivă, puteți aplica același cod de reducere la următoarea comandă doar dacă:
• Valabilitatea codului de reducere nu a expirat
• Codul este valid pentru produsul dorit

Nu puteți folosi din nou coduri de reduceri care sunt valabile doar pentru prima comandă sau coduri cu termeni de utilizare care nu se aplică produsului/produselor din coșul dv.

Încercăm întotdeauna să oferim clienților noștri diferite opțiuni de plată, iar plata la livrare este una dintre ele.

Dacă constatați că nu puteți alege plata la livrare pentru comanda dv., vă rugăm să verificați următoarele:
• Nu puteți alege plata la livrare pentru comenzi care includ lentile pentru ochelari de vedere cu prescripție medicală.
• Din motive de securitate, plata la livrare nu este disponibilă pentru comenzile cu valoare mai mare de 950 RON.

Ar trebui să primiți codul de bun venit imediat după ce v-ați înscris la newsletter.

Dacă nu ați primit reducerea de bun venit, vă rugăm să verificați următoarele:
• Verificați folderul Spam sau Bulk din mail - este posibil ca mail-ul cu codul de reducere să fi ajuns acolo.
• Asigurați-vă că nu ați introdus greșit adresa dv. de e-mail atunci când v-ați înscris. Cel mai rapid mod de a verifica acest lucru este să vă înscrieți din nou și să așteptați pe mail codul de bun venit.

Dacă nici în acest caz, nu veți primi codul de reducere de bun venit, vă rugăm să ne contactați și să ne oferiți cât mai multe detalii pentru a vă putea ajuta.

Plata în rate nu este posibilă pentru cumpărăturile efectuate la Eyerim.

Doriți să folosiți un cod de reducere pentru comanda dv.? Puteți folosi doar unul singur pentru fiecare comandă.

Puteți afla AICI mai multe informații despre cum puteți folosi un cod de reducere pe site-ul nostru.

Codul de reducere trebuie introdus și folosit după ce ați adăugat produsul în coș, înainte să apăsați butonul CONTINUĂ.

Dacă doriți să aplicați un cod de reducere la o comandă plasată, dar care este încă în procesare, aceasta trebuie anulată. Apoi trebuie să plasați o nouă comandă și desigur să nu uitați să folosiți codul de reducere. Pentru mai mult informații despre anulare, click AICI.

Codurile de reducere sunt deseori disponibile pe site-ul nostru. Se întâmplă de multe ori să oferim promoții pe termen lung pentru anumite mărci sau branduri, pentru lentile pentru ochelari de vedere cu prescripție medicală sau pentru anumite colecții exclusiviste.

Dacă doriți să primiți un discount, trimitem în fiecare lună coduri de reducere clienților care sunt abonați la newsletter. Uneori, veți găsi un cupon de reducere pe Facebook sau pe un banner de pe site-ul nostru.

Eyerim își vinde produsele direct publicului și clienților săi. Așadar. achiziționarea produselor fără TVA nu este posibilă.

Prețurile noastre se pot schimba deseori, în funcție de politica noastră de marketing, de volumul stocului disponibil și de cererea clienților pentru un anumit produs. De aceea, nu vă putem modifica ulterior prețul produsului, după ce comanda a fost deja plasată.

În acest moment, pe site-ul nostru sunt informații utile despre toate produsele, inclusiv:
• Caracteristicile produsului
• O descriere detaliată a fiecărui produs
• Mai multe fotografii ale produsului
• Indicații despre cum să alegeți dimensiunea potrivită pentru dv.

Există o secțiune pentru fiecare produs, în care puteți găsi detalii despre materialul de fabricație, culori disponibile și informații despre dimensiunile exacte ale ramelor.

De asemenea, ghidul nostru de mărimi pentru fiecare produs vă poate ajuta să aflați ce dimensiune ar trebui să se potrivească feței dumneavoastră.

Știți exact ceea ce căutați? Introduceți codul produsului în bara de căutare din partea de sus a paginii și apăsați tasta Enter. Sistemul nostru va afișa produsul dorit.

De asemenea, puteți căuta pe categorii de produse folosind filtrele din partea de sus a paginii și să căutați doar ochelari de soare, ochelari de vedere sau ochelari de schi. Puteți selecta tipul de produs pe care îl doriți în funcție de sex, brand, forma ramelor sau disponibilitatea produsului.

Avem, de asemenea, o listă completă a mărcilor pe care vi le oferim. În acest moment, avem disponibile peste 80 de branduri și aproximativ 20.000 de ochelari de soare, ochelari de vedere și ochelari de schi!

Ați găsit ceea ce căutați? Adăugați produsul în coșul de cumpărături și apoi urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a face comanda.

Oglinda noastră magică vă va revoluționa complet modul prin care vă alegeți și cumpărați ochelari online. Este foarte simplu s-o folosiți! Alegeți perechea preferată de ochelari, apăsați pe butonul oglinda magică (Magic Mirror) din colțul din dreapta jos al imaginii și porniți camera web sau încărcați orice poză cu dv!

Pentru a vedea toate produsele noastre pentru care puteți folosi oglinda magică, apăsați AICI.

Nu toate articolele de pe site-ul nostru sunt disponibile în acest moment pentru a le putea proba cu ajutorul oglinzii magice. Dar numărul lor se mărește în fiecare lună!

La eyerim, vă stăm la dispoziție non-stop online, astfel că nu o să ne găsiți în mall-ul din orașul dv.

Oferta noastră variată de peste 20.000 de produse este concepută sub deviza - "totul sub un singur acoperiș". De la ochelarii preferați ai tuturor timpurilor ca Ray-Ban până la colecțiile lucrate manual ale producătorilor independenți, de la rame sport funcționale până la produse de lux de designer - noi vă aducem sute de articole noi și cele mai recente colecții de ochelari în fiecare săptămână, alături de ultimele știri și sfaturi prin intermediul blogului nostru.

Nu trebuie să vă faceți griji în privința orei de închidere a magazinului nostru - el este deschis tot timpul pentru dv! Este suficient să intrați în magazinul eyerim de pe canapeaua sufrageriei dv. și puteți începe să vă faceți cumpărăturile.

Transportul este gratuit în toate țările Uniunii Europene, iar datorită politicii noastre de returnare în termen de 30 de zile, faceți cumpărături fără risc. Toate produsele noastre sunt 100% originale și au o garanție de 2 ani.

Oferta noastră este actualizată în mod constant în funcție de disponibilitatea și stocul furnizorilor noștri. Totuși, acest lucru înseamnă și că multe produse dispar de pe site-ul nostru, în special în timpul verii și sunt înlocuite de altele din colecții mai recente. Din fericire, lucrăm direct cu liderii din industria ochelarilor și vă aducem în fiecare lună sute de produse noi din cele mai vândute și cele mai recente colecții de ochelari!

Pe măsură ce noile colecții le înlocuiesc pe cele vechi, procesul de producție pentru unele articole se încheie pentru a face loc celor noi. De aceea, nu vă putem spune dacă un produs indisponibil o să revină în stoc sau când se va întâmpla acest lucru.
Pentru a găsi un produs asemănător cu cel dorit, trebuie să alegeți o categorie de produse care vă interesează. De exemplu, puteți alege categoria ochelari de soare, iar apoi să folosiți filtrele din partea stângă a paginii noastre. Puteți găsi produsul dorit pe baza culorii lentilelor, a formei ramelor, a materialelor folosite sau a altor caracteristici speciale.

Da, fără nici cea mai mică îndoială.

Toate produsele vândute de către eyerim sunt 100% originale. Fiecare model este livrat în ambalajul lui original împreună cu toate accesoriile. Dacă este furnizat de manufacturor, certificatul de autenticitate va fi de asemenea inclus în pachet.

eyerim este un reseller oficial al lui Ray-Ban și toate celelalte mărci enumerate pe site-ul nostru. Lucrăm direct cu liderii din industria ochelarilor, cum ar fi Luxottica sau Safilo, care au produs mărci cum ar fi Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors și multe altele de mai multe decenii în Italia. Aflați mai multe.

Mai mult decât atât, echipa noastră se ocupă de ochii oamenilor din întreaga Europă de peste 4 ani, oferind ochelari de soare și ochelari de vedere de la peste 80 de mărci de renume mondial și acest lucru, credem noi, că nu ar fi posibil dacă vă ofeream produse false, nu? La eyerim, lucrăm din greu pentru a livra 100% satisfacție și vă promitem doar servicii de calitate, standarde ridicate și servicii excelente pentru toți cumpărătorii noștri.

Fiecare produs pe care-l cumpărați de pe eyerim este expediat în ambalajul său original, împreună cu toate accesoriile furnizate de către producător.

Majoritatea mărcilor și colecțiilor includ tocul de protecție dur sau moale și cârpă de curățat în ambalajul original. Cu toate acestea, anumite articole pot include un husă textilă, care în același timp servește drept tocul de protecție și o cârpă de curățare, datorită naturii sale din microfibre.

De asemenea, nu putem determina culoarea sau tipul carcasei în care vor fi livrați ochelarii. Acest lucru este strict determinat de producător.

În prezent, nu avem posibilitatea de a vă anunța când un produs revine în stocul nostru după ce a fost scos de pe website.

Expedierea rapidă a produselor este importantă pentru noi și încercăm întotdeauna să păstrăm cele mai populare articole din stocul nostru pentru dvs.. Cu toate acestea, dacă vedeți un produs pe site-ul nostru, care este disponibil, dar nu este în stoc, vom încerca, desigur, să vă asigurăm cea mai rapidă livrare posibilă. În acest caz, timpul estimat de livrare este întotdeauna calculat pe pagina produsului chiar lângă imaginea produsului.

Noi nu ne dorim niciodată să vă trimitem ochelari ce nu vi se potrivesc în mod corespunzător, așa că avem ghidurile noastre rapide disponibile pe toate paginile noastre cu produse. Doar faceți click pe" Dimensiuni" căsuța de mai jos a imaginii și încercați trucul nostru de a afla mărimea cu un card de credit. Am menționat întotdeauna, pentru marea majoritatea a oamenilor, M-ul este mărimea potrivită. Este foarte probabil că va fi și mărimea potrivită pentru dumneavoastră.

Există și alte modalități de a vă asigura că alegeți dimensiunea potrivită:
• Verificați dimensiunea ochelarilor pe care-i dețineți în prezent
• Măsurați singur rama dumneavoastră
• Încercați oglinda magică

Vreți să știți mai multe? Click aici.

Cunoașterea doar a câtorva reguli de bază face ca alegerea perechii potrivite să fie atât de incitantă și fără efort.

Oferim filtre de căutare diferite pentru a restrânge selecția, dar cel mai important factor de luat în considerare este forma feței dumneavoastră:

Fețele rotunde sunt de obicei la fel de largi precum sunt înalte, cu o linie rotunjită a maxilarului și pomeți rotunzi. Obrajii sunt plini și mai largi decât fruntea. Vă recomandăm cadre dreptunghiulare, în mod ideal cu linii puternice, pentru a vă înmuia obrazul. Ramele semi-rim sunt o alegere excelentă pentru a vă lărgi vizual fața.

Fețele pătrate au pomeții, fruntea și maxilarul de aceeași lățime. Ar trebui să încercați cadre rotunde, cadre ovale sau cadre de tipul ochi de pisică care vă vor înmuia fălcile. Dacă căutați o ramă dreptunghiulară, asigurați-vă că are muchiile rotunjite. Dacă aveți o față mai lungă decât este largă (aveți fruntea lungă, pomeții proeminenți și maxilarul rotunjit), ar trebui să încercați ramele cu o acoperire maximă din partea lentilelor. Ramele de dimensiuni mari sunt o alegere excelentă pentru dvs. Acest lucru va da iluzia unei lățimi suplimentare a feței și va ajuta la ruperea lungimii feței

Fețele cu formă de inimă, cunoscute ca și fețe cu formă triunghiulară, se caracterizează printr-o frunte largă și bărbie mică. Alegerea dvs. ar trebui să fie rame pătrate sau rame dreptunghiulare pentru a echilibra caracteristicile faciale. Ramele rotunde și ovale se potrivesc acestui tip de față.

Fețele ovale au pomeți puțin mai largi decât fruntea și bărbia, asemănătoare cu forma unui ou. Fețele ovale sunt considerate a fi forma perfectă și ar trebui să poată purta cele mai multe stiluri de rame. Sunteți liberi să experimentați diferite forme. Un factor important este dimensiunea.

Există câțiva termeni de bază pe care îi veți găsi pe site-ul nostru atunci când comandați lentile cu prescripție. Iată o scurtă descriere a tuturor acestora mai jos:

Sfera (SPH) reprezintă puterea de prescripție din dioptrii. Sfera indică câtă putere de mărire trebuie furnizată de lentilele dvs. pentru a vă corecta viziunea.

Cilindrul (CYL) este cantitatea de energie a lentilei necesară pentru corectarea astigmatismului. Astigmatismul este o afecțiune în care corneea dvs. are forma neregulată, ceea ce determină încețoșarea vederii. Dacă nu este indicată nicio putere de cilindru în prescripția pentru ochelari, nu aveți niciun astigmatism și ar trebui să lăsați aceste casete goale sau cu zero atunci când comandați.

Axa indică gradul și direcția astigmatismului. Dacă nu este indicată nicio putere de cilindru în prescripția dvs., nu aveți niciun astigmatism și ar trebui să lăsați aceste casete goale atunci când comandați.

Distanța distantă (DP) este distanța dintre centrele pupilelor dvs., exprimată în milimetri. Distanța pupilară este utilizată pentru a alinia lentilele pe centrul pupilelor pentru o claritate perfectă. Aveți probleme cu găsirea valorii DP în prescripție? Utilizați rigla noastră pentru măsurarea Distanței Pupilare.

În cazul în care ceva nu este clar pentru dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți utilizând una dintre opțiunile de contact de mai jos și vom reveni cât mai curând posibil.

Da, la eyerim, oferim propria noastră perioadă de garanție de 2 ani pentru toate produsele.

Fiecare producător definește garanția într-un mod diferit. Unele mărci sunt acoperite pentru doar 6 luni, în timp ce altele până la 24. Există mii de condiții diferite, definiții și restricții geografice. La eyerim, vrem ca dvs. să nu mai aveți de a face cu acestea. De aceea oferim propria noastră perioadă de garanție de 2 ani - fără obligații.
Garanția acoperă toate defectele de fabricație * fără excepție. Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzura obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămările cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau un accident.

* Defectele de fabricație sunt defecte care rezultă din procesul de fabricație și neconformitatea cu standardele producătorului stabilite pentru produsul respectiv (balamale defecte, decolorare etc.). Defectele de fabricație nu includ defectele de proiectare care sunt atribuite mai degrabă designului produsului decât procesului de fabricație.

Deoarece suntem un comerciant exclusiv online și un distribuitor oficial al tuturor mărcilor de pe www.eyerim.ro, vindem direct către public - prin urmare, nu oferim en-gros.

Toți ochelarii de soare, ochelarii de vedere sau ochelarii de schi al căror ambalaj original include orice piesă de schimb va fi livrat cu toate accesoriile menționate pe site.

Cu toate acestea, eyerim, nu vinde nici un fel de piese de schimb, cum ar fi brațele ochelarilor, lentilele sau suporți nazali ca produse separate.

Aceasta variază în funcție de metoda dvs. de plată.

Dacă metoda de plată pe care ați selectat-o este plata la livrare, perioada de garanție începe odată ce comanda dvs. este livrată.

Dacă ați ales una dintre următoarele modalități de plată (card de credit / debit, BitCoin etc.), perioada de garanție începe după ce plasați comanda.

Da, desigur. Datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, cumpărărați fără riscuri.

În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu corespunde așteptărilor dvs. sau nu se potrivește, îl puteți trimite înapoi la noi în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.

Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici.

Precum totul pe eyerim este explicat, returul este extrem de ușoar și simplu. Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul, ideal în același ambalaj pe care l-ați primit și să îl trimiteți la adresa:

Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410431
Romania


Pentru a vedea întregul ghid de returnare pas cu pas, clic aici.

Dacă doriți să returnați un element defect sau care nu este pe măsura dvs., vă rugăm să faceți click aici pentru a vă putea ajuta cu acest proces. Dacă aveți nevoie de un nou formular de returnare, vă rugăm să faceți click aici.

Doriți să faceți returul unui produs? Nici o problemă!
• Puteți returna orice produs pentru a vă recupera banii, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
• Dacă doriți o altă dimensiune sau culoare, vă rugăm să returnați articolul nedorit și să plasați o nouă comandă.
• Nu este nevoie să ne anunțați că returnați un produs, ci trebuie doar să completați formularul de returnare din interiorul coletulul și să-l plasați în interiorul coletului de returnare.
• Vă vom restitui suma achitată pentru produsul dvs., inclusiv articolele ce au avut reduceri, iar rambursul o să fie făcut prin aceeași formă prin care ați achitat dvs.
• Nu putem rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelari de prescripție comandați cu lentile, putem rambursa numai costul ramelor.
• Bunurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung în depozitul nostru, așa că asigurați-vă că sunt ambalate corespunzător și că nu se pot deteriora pe drum!
• Produsul trebuie returnat în ambalajul său original care conține carcasa și toate accesoriile pe care le-ați primit, toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie atașate obligatoriu.
• În cazul puțin probabil, ca un element să ne fie returnat într-o condiție necorespunzătoare sau în afara politicii de returnare de 30 de zile, este posibil să fie necesar să-l trimitem înapoi.
• Nu suntem responsabili pentru niciun produs care ne-a fost returnat din greșeală. Dacă doriți ca acesta să vă fie returnat, vă putem solicita să acoperiți costul de livrare.
• În funcție de opțiunile disponibile în țara dvs., veți fi responsabil pentru costul returnării oricărui produs.
• Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm produse deteriorate sau să riscăm ca acestea să se piardă în drum spre noi. Vă rugăm să obțineți dovada returului.

Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici.

Este simplu, urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect, vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul dvs. Odată ce ați completat toate aceste detalii, introduceți formularul în colet cu produsul pe care-l returnați.

Iată un exemplu rapid așa cum ar trebui să fie făcut:
how to use discount voucher

Nu vă putem oferi un schimb pentru produsele returnate, iar toate produsele returnate vor fi automat anulate și rambursate.

Dacă doriți să comandați o altă dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie să faceți este să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru.

Dvs. trebuie să suportați costul returnării produsului. Cu toate acestea, costurile de returnare vor fi rambursate în anumite circumstanțe, de exemplu dacă primiți un produs incorect sau defect.

Din nefericire, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați cu lentile de prescripție personalizate, putem rambursa doar costul ramelor.

Din păcate, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați împreună cu lentile de prescripție personalizate, nu putem rambursa decât costul ramelor.

Dacă doriți să vă păstrați lentilele, vă vom trimite returul la laboratorul nostru optic pentru a detașa lentilele de prescripție medicală intr-o manieră profesională și pentru a vi le trimite înapoi. Cu toate acestea, vă sfătuim cu tărie să nu reutilizați aceste lentile cu alte rame deoarece acestea sunt personalizate pentru o ramă specifică și vă pot afecta vederea odată utilizate cu diferite dimensiuni sau mărimi ale altor rame.

NOTĂ: Noi nu suntem în măsură să vă restituim costul lentilelor cu prescripție după ce plasați comanda la noi, chiar și în cazurile în care comanda dvs. nu a fost încă livrată la dumneavoastră.

Odată ce ați returnat produsul, se așteaptă primirea acestuia unde o să fie inspectat de către noi și acest proces poate dura până la 10 zile lucrătoare din clipa în care l-ați expediat.

Vă rugăm unde se poate, să vă asigurați că ați obținut dovada de expediere al coletului dvs. și păstrați-o în siguranță până când returul a fost procesat, astfel încât să puteți urmări călătoria acestuia până când ajunge la noi.

Ați uitat să includeți formularul de returnare în coletul dvs.? Nu vă faceți griji - Echipa noastră de Logistică vă va identifica comanda cel mai probabil după numele dvs., astfel încât să știm că acel colet vă aparține.

Odată ce comanda dvs. a fost procesată și inspectată de către noi, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că totul este în regulă și că puteți retrage suma în următoarele zile.

Odată ce am inițiat rambursarea, acest proces necesită între 2 până la 5 zile lucrătoare pentru a putea vizualiza tranzacția în contul dvs. bancar. Cu toate acestea, acest proces poate varia în funcție de cardul de credit, de tipul contului și de politica băncii dvs.

Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice fel de problemă cu produsele defecte imediat.

De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu:

•numărul dvs. de comandă
•numele/codului produsului cu defect
•o descriere a defecțiunii plus fotografii

Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom rambursa costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou de înlocuire / vă vom restitui banii cât mai repede posibil .

În prezent, nu putem procesa returnări personale. Urmați ghidul nostru de returnare și expediați produsul către noi prin intermediul unei firme de curierat.Vă vom trimite un e-mail odată ce echipa noastră de returnare procesează pachetul dvs. și vă va inspecta coletul.

Noi inițializăm toate rambursurile în format electronic. Dacă ați plasat comanda folosind metoda de plată ramburs la livrare și returnați un produs, vă rugăm să ne contactați la [email protected] între timp și să ne comunicați următoarele:

IBAN și Swift-ul băncii
• Numele complet al titularului de cont
Adresa dvs. ( adresa ce aparține contului bancar)
Numele companiei de Curierat și codul de urmărire al coletului (AWB)

Imediat ce produsul dvs. ajunge la noi, vă vom anunța și rambursarea va fi emisă instantaneu.

Pentru a evalua dacă defectul este în garanție, vă rugăm să ne furnizați imagini cu acesta și o mică descriere a erorii la adresa noastră de mail conta[email protected] și vă vom apela imediat pentru a rezolva acest caz.

Odată ce produsul dvs. ajunge la noi, îl vom trimite producătorului pentru verificarea garanției. Rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile din clipa expedierii către furnizor.

În cazul în care defectul este acoperit de garanția *, îl vom înlocui cu o pereche perfectă și o vom livra gratuit. Dacă nu doriți înlocuirea sau produsul nu mai este disponibil, vă vom returna suma completă. Rețineți că, în cazul elementelor pe care nu le avem în prezent la dispoziție, este posibil să dureze mai mult până când vă vom trimite noul produs.* Garanția acoperă toate defectele de fabricație fără excepție.

Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzură obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau de accident.

Nu ați găsit formularul de returnare? Nu vă faceți griji, puteți printa unul nou aici.

Doar urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect. Vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul. Odată ce l-ați completat, puneți formularul în colet împreună cu produsul și accesoriile primite.

Stocăm toate cele mai populare articole direct în depozitul nostru pentru a vă asigura că acestea pot fi livrate imediat către dvs. Aceste produse sunt ușor de recunoscut pe site - sunt marcate ca fiind " În stoc" și le putem expedia în 24 de ore către dvs.

Restul sunt disponibile, dar nu în stocul nostru și le trimitem de obicei în termen de 11 zile lucrătoare. Timpul de livrare estimat pentru fiecare produs este menționat pe pagina produsului respectiv.

Da, bineînțeles! Avem parteneri de încredere internaționali în întreaga Europă și comanda dvs. este livrată întotdeauna folosind un serviciu ce poate fi urmărit de către dvs.

Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Pur și simplu dați click pe linkul de urmărire din acest e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire actualizate.

Dacă vă conectați la contul dvs. și starea comenzii este afișată ca fiind " în procesare ", înseamnă că suntem ocupați cu primirea produsului și pregătirea acestuia pentru expediere.

În cazul în care comandați un element care nu se află momentan în stoc, acest status se poate afișat în comanda dvs. mai mult decât în mod normal. Timpul estimat de livrare se află în e-mailul de confirmare a comenzii și este afișat în zile lucrătoare (excluzând sfârșit de săptămână, sărbători, etc.)

Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Pur și simplu dați clic pe linkul de urmărire din acest e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire actualizate.

În cazul anumitor servicii de livrare, este posibil să dureze 1 - 3 zile pentru ca informațiile de urmărire să fie disponibile.

Dacă informațiile dvs. de urmărire nu au fost actualizate în această perioadă sau pachetul dvs. a rămas blocat, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea ajuta în această situație.

Da, eyerim oferă livrarea gratuită direct la ușa dvs. pentru toate produsele.

Deși, vă rugăm să rețineți că trebuie să suportați costul returnării produsului.

Vă rugăm să rețineți că plata la livrare nu este o taxă de expediere. Toate metodele de expediere (cu excepția expedierii Express) sunt gratuite.

Pe de altă parte, plata la livrare este o metodă de plată prin care decideți să plătiți la sosirea comenzii dvs. În unele țări, pot fi percepute taxe pentru plățile în numerar.

În prezent, nu putem procesa comenzi internaționale ci putem livra numai în Uniunea Europeană.

Datorită politicii generale, nu putem schimba adresa de livrare numai dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată. Dacă doriți să vă actualizați adresa de livrare sau informațiile de contact în acest moment, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți și să ne comunicați noua adresă de livrare.

Dacă comanda dvs. a fost deja expediată, nu mai putem garanta nicio modificare și vă sfătuim să contactați compania de livrare care vă va livra coletul și să le cereți să redirecționeze pachetul la adresa dorită.

Majoritatea transportatorilor livrează în timpul orelor normale de lucru și pot necesita o semnătură la primire, așa că sugerăm ca orice comandă să fie livrată la o adresă unde cineva va fi disponibil să o accepte.

Nu este posibil să vă oferim o oră și o dată exactă la care comanda dvs. va fi livrată. Vă prezentăm termenul de livrare estimat al comenzii la checkout și în e-mailul de confirmare a comenzii.

Cu toate acestea, în cazul în care trebuie să amânați expedierea din anumite motive și comanda dvs. nu a fost livrată încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți și să ne anunțați data la care doriți ca pachetul să vă fie livrat.

Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Tot ce trebuie să faceți este să dați click pe linkul de urmărire din acel e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire până la data actuală.

Putem livra atât la adresa dvs. rezidențială, cât și la locul de muncă. Majoritatea transportatorilor livrează în timpul orelor normale de lucru și pot cere o semnătură la primire, așa că vă sugerăm ca această comandă să vă fie livrată la o adresă la care cineva va fi disponibil să o accepte.

Dacă decideți să vă înscrieți la buletinul nostru de știri, nu există șanse să pierdeți știrile noastre sau ultimele oferte.

Cea mai ușoară modalitate de a vă înscrie este să mergeți în partea de jos a paginii noastre, să introduceți adresa dvs. de e-mail și asta este totul - v-ați înscris oficial pentru newsletter-ul nostru. În plus, dacă vă abonați aici, veți primi o reducere de bun venit.

Dacă intrați pe pagina noastră de conectare și primiți un mesaj care spune că adresa dvs. de e-mail sau parola este invalidă, urmați pașii de mai jos:
•Asigurați-vă că contul dvs. a fost creat cu succes atunci când ați încercat să vă înregistrați pentru prima dată - ar fi trebuit să primiți un e-mail de "Bun venit la eyerim". Dacă nu ați primit acest e-mail, ar putea însemna că ați greșit adresa de e-mail în timpul înregistrării și că contul dvs. nu a fost creat corect.
•Vă rugăm să rețineți că nu trebuie să creați un cont dacă vă înscrieți pentru newsletterul nostru și că este necesară o înregistrare separată
•Verificați din nou dacă utilizați aceeași adresă de e-mail și parola la care v-ați înregistrat.
•Dacă nu vă puteți aminti parola, clic pe "Ați uitat parola?" link pe pagina de conectare. Introduceți adresa dvs. de e-mail și vă vom trimite un e-mail cu un link, ce vă va permite să resetați parola și să creați una nouă pentru contul dvs.
•Dacă după aceea încă nu vă puteți conecta, contactați echipa noastră de asistență pentru clienți, oferindu-le cât mai multe detalii despre această problemă, inclusiv fotografii ale oricărui mesaj de eroare pe care îl primiți și ce ați făcut până acum.

Nu, nu.

Veți primi întotdeauna fiecare actualizare a comenzii de la noi prin e-mail. Cu toate acestea, dacă vă înregistrați, achizițiile următoare vor fi rapide și ușor de terminat. Puteți edita adresa dvs. oricând, verifica comenzile din trecut, actualiza informațiile contului și puteți salva timp de fiecare dată când efectuați noi comenzi fără să fiți nevoit să introduceți din nou detaliile.

Rețineți că orice modificare efectuată în detaliile contului dvs. nu vor reflecta comanda dvs. actuală, de ex. dacă actualizați adresa de livrare, aceasta va fi aplicabilă numai pentru următoarea comandă.

Dacă nu mai doriți să fiți abonat la newsletter-urile noastre, o puteți face pur și simplu prin click pe "Dezabonați" în interiorul buletinele de știri pe care le-ați primit recent.

Dacă vă răzgândiți mai târziu și doriți să vă abonați din nou, puteți să vă abonați în același mod dar cu toate acestea, nu veți primi un alt cod de reducere de bun venit.

Dacă v-ați uitat parola, este foarte simplu să reveniți în contul dvs.

Accesați pagina de logare, click aici sau ce se află în colțul din dreapta al ecranului. Faceți click pe Ați uitat parola? și introduceți adresa dvs. de e-mail. Veți primi apoi un e-mail cu un link pentru resetarea parolei.

Ne pare rău dacă întâmpinați probleme încercând să efectuați plata cu cardul în timp ce efectuați o comandă.

Verificați întotdeauna ca toate informațiile necesare în etapa de plată sunt corecte, cum ar fi numărul cardului, numele, adresa de e-mail, etc. Dacă întâmpinați în continuare probleme cu o anumită metodă de plată, cel mai simplu mod de a finaliza comanda dvs., dacă este posibil, este să alegeți o altă metodă din listă.

Dacă totuși nu puteți plăti, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferind cât mai multe detalii despre această problemă, inclusiv fotografii ale oricărui mesaj de eroare și ce ați făcut până acum.

Dacă nu găsiți confirmarea comenzii în adresa de e-mail, urmați pașii de mai jos:

• Asigurați-vă că verificați secțiunea Spam sau Promoții din adresa dvs. de mail
• Verificați dacă ați terminat corect plasarea comenzii (plata cu succes)

Dacă tot nu puteți găsi confirmarea comenzii dvs., este posibil să fi greșit adresa dvs. de e-mail sau plata nu a fost procesată cu succes. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferind cât mai multe detalii despre această problemă și vom încerca să o rezolvăm.

Intervalul estimat pentru livrarea ochelarilor de vedere eyerim collection este între 10 și 16 zile lucrătoare.

Lentilele cu dioptrii vor fi pregătite imediat după ce finalizezi comanda pe site-ul eyerim. Când sunt finalizare lentilele și montate pe ramele alese, ochelarii de vedere vor pleca spre tine.

După ce comanzi ochelarii de vedere eyerim collection de pe website-ul nostru, vei primi un pachet care conține o husă rezistentă de culoare neagră, alături de o lavetă de curățare neagră și ochelarii de vedere pe care i-ai ales.

Da, cu siguranță. Datorită politicii noastre de retur valabilă 30 de zile, cumpărăturile pe eyerim sunt fără riscuri.

În cazul în care produsul comandat nu se ridică la nivelul așteptărilor tale sau nu ți se potrivește feței, îl poți trimite înapoi către noi în termen de 30 de zile după ce l-ai primit.

Pentru a vedere Procedura de retur, clic aici.

Poți folosi orice tip de plată listat în continuare pentru ochelarii de vedere eyerim collection:

• Card de credit

Plățile online pe eyerim sunt rapide, iar noi punem accent pe securitate, așa că informațiile tale sunt în siguranță cu noi. Toate tranzacțiile sunt procesate printr-un portal encriptat și folosim elemente de securitate de ultimă generație și sisteme de prevenire a fraudei.

Fiecare comandă eyerim are anexată o factură, iar comenzile pentru eyerim collection nu sunt diferite. Vei găsi factură în email-ul de confirmare al comenzii, trimis când comanda pleacă spre tine.

Toate lentilele sunt realizate cu tehnologia Hard Multi Xtra, care asigură caracteristici de cea mai înaltă calitate. Aceste lentile sunt:

• rezistente la zgârieturi
• rezistente la murdărie
• antistatice
• antireflex
• conțin filtru UV

Toate aceste tehnologii sunt incluse în prețul ochelarilor de vedere eyerim collection.

Dacă toate aceste elemente nu sunt suficiente, mai poți adăuga: protecția pentru lumina albastră, lentile fotocromatice (se închid la culoare), ochelari de vedere cu filtru de ochelari de soare sau lentile cu filtru de ochelari de soare cu polarizare. Te rugăm să ai în vedere că aceste elemente suplimentare nu sunt incluse în prețul ochelarilor eyerim collection.


Nu, nu este posibil. Toate produsele eyerim collection sunt create în mărime universală. Această variantă, de obicei, se potrivește celor mai mulți dintre oameni.

Alți comercianți de ochelari trebuie să facă parte dintr-un lanț extins compus din producători, distribuitori și alți comercianți pentru a-ți pune la dispoziție ochelarii. Evident, acest proces costă mai mult: din cauza taxelor de distribuție, a costurilor de închiriere, vânzare și livrare.

Noi am eliminat aceste elemente intermediare și am obținut ochelari de calitate, ca în orice alt magazin, dar la un preț mult mai mic.

Ochelarii eyerim collection sunt făcuți din 4 materiale diferite: acetat, metal, plastic, titan

Acetatul este obținut din surse sustenabile. Este un material ușor, dar rezistent, mai durabil decât plasticul.
Metalul este solid, durabil și maleabil, dar și rezistent la rugină.
Plasticul este un material ușor și este disponibil într-o varietate de culori.
Titanul este un material foarte durabil. Ramele realizate din titan sunt flexibile, dar după îndoire, revin la forma inițială.

Perioada de garanție pentru fiecare produs achiziționat este de 2 ani. Vă rugăm să rețineți că garanția acoperă toate defectele de fabricație, fără excepție. Cu toate acestea, nu acoperă deteriorarea ramei sau lentilelor cauzate de uzura obișnuită zilnică sau orice fel de daune mecanice. Pentru a vă revendica dreptul de garanție, vă rugăm să vă înregistrați reclamația aici.

După înregistrare veți primi un e-mail care include un FORMULAR DE GARANȚIE cu instrucțiuni suplimentare legate de trimiterea coletului la adresa noastră. Vă rugăm să imprimați formularul, să urmați instrucțiunile și să ne trimiteți coletul cu produsul deteriorat/defect la adresa noastră indicată în formular.

Imediat ce primim produsul, îl vom trimite producătorului pentru examinarea reclamației. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile.

În cazul în care întâmpinați probleme la completarea cererii online, verificați dacă:

- numărul comenzii și adresa de e-mail au fost completate exact așa cum au fost completate la plasarea comenzii (fără spații, litere mari sau mici, puncte etc.)
- comanda a fost livrată cu peste 2 ani în urmă și garanția nu se mai aplică.

Dacă ați verificat aceste puncte și aveți în continuare probleme, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Formularul de garanție va fi atașat e-mailului pe care îl veți primi după înregistrarea unei reclamații de garanție pe site-ul nostru.

Veți găsi adresa de retur în mailul primit după înregistrarea reclamației.

Vă rugăm să împachetați cu grijă ochelarii și să trimiteți coletul la următoarea adresă:

Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod postal 410431


Inițial, dv. trebuie să plătiți transportul coletului.

Suma plătită pentru curier vi se va returna apoi în cont. Puteți trimite coletul cu orice companie de curierat doriți. Vă rugăm să păstrați nr. de AWB al coletului, în caz de nevoie. După primirea și procesarea coletului, vă vom contacta prin e-mail.

După ce departamentul de logistică primește și verifică pachetul dv, veți primi un e-mail cu privire la starea reclamației dvs. Livrarea coletului durează până la 10 zile lucrătoare.

Notă: După primirea pachetului, procesul de soluționare a reclamației poate dura până la 30 de zile lucrătoare.

Pasul 1 Împachetați cu atenție produsul dvs., în mod ideal în același ambalaj pe care l-ați primit.
Rețineți că toate articolele returnate sunt necesitate în starea lor originală și să includă și accesorii originale, de ex. cârpă de curățare tocul (etui), certificat de autenticitate etc.
Pasul 2 Completați Formularul de retur online. După completarea formularului de retur online, vă vom trimite un e-mail cu pașii următori.
Pasul 3 Trimite coletul la adresa de mai jos

Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410431
Romania
Pasul 4 De îndată ce am primit returul și l-am inspectat în depozitul nostru, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța.
Imediat după aceea, va fi inițiată rambursarea integrală.
Rețineți că este nevoie de 2 până la 5 zile lucrătoare până când fondurile dvs. vor fi vizibile în contul dvs. bancar în funcție de metoda dvs. de plată, de tipul contului sau de politica băncii dvs.

Da, desigur. Datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, cumpărărați fără riscuri.

În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu corespunde așteptărilor dvs. sau nu se potrivește, îl puteți trimite înapoi la noi în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.

Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici.

Precum totul pe eyerim este explicat, returul este extrem de ușoar și simplu. Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul, ideal în același ambalaj pe care l-ați primit și să îl trimiteți la adresa:

Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410431
Romania


Pentru a vedea întregul ghid de returnare pas cu pas, clic aici.

Dacă doriți să returnați un element defect sau care nu este pe măsura dvs., vă rugăm să faceți click aici pentru a vă putea ajuta cu acest proces. Dacă aveți nevoie de un nou formular de returnare, vă rugăm să faceți click aici.

Doriți să faceți returul unui produs? Nici o problemă!
• Puteți returna orice produs pentru a vă recupera banii, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
• Dacă doriți o altă dimensiune sau culoare, vă rugăm să returnați articolul nedorit și să plasați o nouă comandă.
• Nu este nevoie să ne anunțați că returnați un produs, ci trebuie doar să completați formularul de returnare din interiorul coletulul și să-l plasați în interiorul coletului de returnare.
• Vă vom restitui suma achitată pentru produsul dvs., inclusiv articolele ce au avut reduceri, iar rambursul o să fie făcut prin aceeași formă prin care ați achitat dvs.
• Nu putem rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelari de prescripție comandați cu lentile, putem rambursa numai costul ramelor.
• Bunurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung în depozitul nostru, așa că asigurați-vă că sunt ambalate corespunzător și că nu se pot deteriora pe drum!
• Produsul trebuie returnat în ambalajul său original care conține carcasa și toate accesoriile pe care le-ați primit, toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie atașate obligatoriu.
• În cazul puțin probabil, ca un element să ne fie returnat într-o condiție necorespunzătoare sau în afara politicii de returnare de 30 de zile, este posibil să fie necesar să-l trimitem înapoi.
• Nu suntem responsabili pentru niciun produs care ne-a fost returnat din greșeală. Dacă doriți ca acesta să vă fie returnat, vă putem solicita să acoperiți costul de livrare.
• În funcție de opțiunile disponibile în țara dvs., veți fi responsabil pentru costul returnării oricărui produs.
• Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm produse deteriorate sau să riscăm ca acestea să se piardă în drum spre noi. Vă rugăm să obțineți dovada returului.

Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici.

Este simplu, urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect, vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul dvs. Odată ce ați completat toate aceste detalii, introduceți formularul în colet cu produsul pe care-l returnați.

Iată un exemplu rapid așa cum ar trebui să fie făcut:
how to use discount voucher

Nu vă putem oferi un schimb pentru produsele returnate, iar toate produsele returnate vor fi automat anulate și rambursate.

Dacă doriți să comandați o altă dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie să faceți este să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru.

Dvs. trebuie să suportați costul returnării produsului. Cu toate acestea, costurile de returnare vor fi rambursate în anumite circumstanțe, de exemplu dacă primiți un produs incorect sau defect.

Din nefericire, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați cu lentile de prescripție personalizate, putem rambursa doar costul ramelor.

Din păcate, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați împreună cu lentile de prescripție personalizate, nu putem rambursa decât costul ramelor.

Dacă doriți să vă păstrați lentilele, vă vom trimite returul la laboratorul nostru optic pentru a detașa lentilele de prescripție medicală intr-o manieră profesională și pentru a vi le trimite înapoi. Cu toate acestea, vă sfătuim cu tărie să nu reutilizați aceste lentile cu alte rame deoarece acestea sunt personalizate pentru o ramă specifică și vă pot afecta vederea odată utilizate cu diferite dimensiuni sau mărimi ale altor rame.

NOTĂ: Noi nu suntem în măsură să vă restituim costul lentilelor cu prescripție după ce plasați comanda la noi, chiar și în cazurile în care comanda dvs. nu a fost încă livrată la dumneavoastră.

Odată ce ați returnat produsul, se așteaptă primirea acestuia unde o să fie inspectat de către noi și acest proces poate dura până la 10 zile lucrătoare din clipa în care l-ați expediat.

Vă rugăm unde se poate, să vă asigurați că ați obținut dovada de expediere al coletului dvs. și păstrați-o în siguranță până când returul a fost procesat, astfel încât să puteți urmări călătoria acestuia până când ajunge la noi.

Ați uitat să includeți formularul de returnare în coletul dvs.? Nu vă faceți griji - Echipa noastră de Logistică vă va identifica comanda cel mai probabil după numele dvs., astfel încât să știm că acel colet vă aparține.

Odată ce comanda dvs. a fost procesată și inspectată de către noi, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că totul este în regulă și că puteți retrage suma în următoarele zile.

Odată ce am inițiat rambursarea, acest proces necesită între 2 până la 5 zile lucrătoare pentru a putea vizualiza tranzacția în contul dvs. bancar. Cu toate acestea, acest proces poate varia în funcție de cardul de credit, de tipul contului și de politica băncii dvs.

Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice fel de problemă cu produsele defecte imediat.

De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu:

•numărul dvs. de comandă
•numele/codului produsului cu defect
•o descriere a defecțiunii plus fotografii

Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom rambursa costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou de înlocuire / vă vom restitui banii cât mai repede posibil .

În prezent, nu putem procesa returnări personale. Urmați ghidul nostru de returnare și expediați produsul către noi prin intermediul unei firme de curierat.Vă vom trimite un e-mail odată ce echipa noastră de returnare procesează pachetul dvs. și vă va inspecta coletul.

Noi inițializăm toate rambursurile în format electronic. Dacă ați plasat comanda folosind metoda de plată ramburs la livrare și returnați un produs, vă rugăm să ne contactați la [email protected] între timp și să ne comunicați următoarele:

IBAN și Swift-ul băncii
• Numele complet al titularului de cont
Adresa dvs. ( adresa ce aparține contului bancar)
Numele companiei de Curierat și codul de urmărire al coletului (AWB)

Imediat ce produsul dvs. ajunge la noi, vă vom anunța și rambursarea va fi emisă instantaneu.

Pentru a evalua dacă defectul este în garanție, vă rugăm să ne furnizați imagini cu acesta și o mică descriere a erorii la adresa noastră de mail conta[email protected] și vă vom apela imediat pentru a rezolva acest caz.

Odată ce produsul dvs. ajunge la noi, îl vom trimite producătorului pentru verificarea garanției. Rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile din clipa expedierii către furnizor.

În cazul în care defectul este acoperit de garanția *, îl vom înlocui cu o pereche perfectă și o vom livra gratuit. Dacă nu doriți înlocuirea sau produsul nu mai este disponibil, vă vom returna suma completă. Rețineți că, în cazul elementelor pe care nu le avem în prezent la dispoziție, este posibil să dureze mai mult până când vă vom trimite noul produs.* Garanția acoperă toate defectele de fabricație fără excepție.

Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzură obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau de accident.

Nu ați găsit formularul de returnare? Nu vă faceți griji, puteți printa unul nou aici.

Doar urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect. Vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul. Odată ce l-ați completat, puneți formularul în colet împreună cu produsul și accesoriile primite.

SUPORT CLIENȚI

Agenți noștri de suport clienți sunt aici în fiecare zi lucrătoare.
Îți citim toate mesajele și îți răspundem în maxim 24 de ore.

eyerim Logo eyerim
+40 312 294 553 Luni-Vineri, 9:00 — 17:00

Adresă de returnare:

Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410431
Romania

Sediu social:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Companie înregistrată la
Registrul Comerțului de pe lângă
Tribunalul Košice, secțiunea Sro,
insert 36601/V.

Da, eyerim oferă livrarea gratuită direct la ușa dvs. pentru toate produsele.

Deși, vă rugăm să rețineți că trebuie să suportați costul returnării produsului.

Vă rugăm să rețineți că plata la livrare nu este o taxă de expediere. Toate metodele de expediere (cu excepția expedierii Express) sunt gratuite.

Pe de altă parte, plata la livrare este o metodă de plată prin care decideți să plătiți la sosirea comenzii dvs. În unele țări, pot fi percepute taxe pentru plățile în numerar.

Obțineți o reducere de bun venit

Înscrieți-vă la newsletter și nu ratați ofertele eyerim!

Cumpărături pe eyerim.ro
Livrare gratuita de la 400,00 RON
Plata cash la livrare
Retur în 30 zile
Revânzător autorizat
Probă virtuală
Distribuie