Puteți urmări statusul comenzii în secțiunea Urmărire comandă, unde trebuie să introfduceți numărul comenzii și adresa de mail.
După expedierea comenzii, vă vom trimite pe mail confirmarea expedierii care va conține și AWB-ul coletului.
Ajutor și informații
Comanda mea
Cum pot verifica statusul comenzii?
Mai pot face schimbări în comandă după ce am plasat-o?
Nu mai putem aplica modificări ulterioare unei comenzi deja plasate.
Dacă doriți să schimbați culoarea, mărimea sau dacă doriți un alt model și comanda dv. nu a fost încă procesată în depozit, va fi nevoie să anulați comanda inițială și să plasați o nouă comandă.
Dacă doriți să modificați valorile pentru lentile (dioptrie, cilindru, ax sau distanță pupilară), vă rugăm să contactați Serviciul Clienți cât mai curând posibil. Dacă procesul de fabricare a lentilelor nu a început încă, vom putea aplica modificările solicitate.
Care sunt metodele de plată disponibile?
În prezent, avem următoarele metode de plată disponibile:
- card de debit/credit
- PayU
- Google Pay
- Apple Pay
- plată cash la livrare
Plata online se face prin procesatori de plăți care utilizează cele mai recente și avansate tehnologii de securitate, prevenind orice posibilitate de fraudă.
Opțiunea de plată la livrare este disponibilă doar pentru comenzile care nu conțin lentile cu prescriție medicală și care nu depășesc suma de 750 lei.
Nu am primit confirmarea comenzii pe mail. Este totul în regulă?
Dacă nu găsiți confirmarea comenzii pe mail, vă rugăm să:
• verificați și secțiunea Spam, Bulk sau Promotions din mailul dv.
• verificați dacă ați finalizat plasarea comenzii și dacă plata a fost procesată cu succes.
Dacă ați verificat aceste lucruri și tot nu ați primit confirmarea comenzii, este posibil să fi introdus greșit adresa de mail sau ca plata dv. să fi eșuat. În acest caz, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți, să ne descrieți problema în detaliu și vom încerca să o rezolvăm cât mai curând posibil.
Voi primi factură pentru comanda mea?
Pentru fiecare comandă, este emisă întotdeauna și factura aferentă comenzii.
În cazul comenzilor plătite online, veți primi factura odată cu mailul de confirmare.
Dacă ați selectat plata la livrare, factura va fi emisă a doua zi după livrarea și plata comenzii. Veți primi factura tot pe mail, după emiterea acesteia.
Toate facturile sunt emise doar în format electronic - dacă aveți nevoie de factură în format fizic, o puteți printa.
Emiteți și facturi pe firmă?
Achizițiile de pe eyerim se adresează doar persoanelor fizice.
Nu emitem facturi pe persoană juridică (pe firmă).
Pot anula comanda?
Putem anula comanda dv. doar în cazul în care aceasta nu este încă pregătită pentru expediere la depozitul nostru de la Bratislava. În acest caz, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți și să aveți la îndemână nr. comenzii pe care doriți s-o anulați.
În cazul în care ați plătit comanda online, vom procesa și rambursarea, după anularea comenzii. Procesul de rambursare poate dura 2 zile lucrătoare. Durata depinde de metoda de plată aleasă și de timpul de procesare a tranzacției din partea băncii dv.
Dacă doriți să anulați o comandă care conține lentile cu dioptrii, rambursarea va fi integrală numai în cazul în care procesul de fabricare a lentilelor nu a început încă. Odată ce procesul de fabricare a lentilelor a început, anularea comenzii este posibilă, dar în acest caz veți primi înapoi rambursarea doar pentru contravaloarea ramelor, nu și pentru lentile.
Dacă doriți anularea unei comenzi care conține și lentile cu dioptrii, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți care va verifica statusul comenzii dv.
Termen de livare și opțiuni de expediere
În cât timp se face livrarea?
Pentru ochelarii de soare și ramele de ochelari care se află pe stocul nostru de la Bratislava, termenul de livrare este de 3-4 zile lucrătoare..
În oferta noastră, veți găsi și modele disponibile la comandă de la furnizor. În aceste cazuri. termenul de expediere estimat de furnizor este menționat pe pagina produsului respectiv.
Comenzile care conțin lentile cu dioptrii personalizate au un timp de livrare mai lung din cauza procesului de fabricație a lentilelor. Timpul total de livrare al comenzii depinde de configurația specifică a lentilelor cu dioptrii. Termenul de expediere este calculat automat în timpul procesului de comandă și este vizibil în configuratorul lentilelor, precum și în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii.
Cu ce companii de curierat lucrați și cât costă transportul?
În prezent, avem disponibile următoarele metode de livrare:
Fan Courier - 12 lei
Packeta Sameday (easybox) - 6 lei
În cazul comenzilor de peste 459 lei, livrarea este gratuită.
Livrarea este gratuită?
Livrarea este gratuită pentru toate comenzile de peste 459 lei.
Livrați și în alte țări?
Livrarea în alte țări nu este posibilă, în acest moment.
Dacă doriți ca livrarea să se facă într-una din celelalte 11 țări în care eyerim operează, puteți plasa comanda direct pe site-ul eyerim din țara respectivă:
- Ungaria - eyerim.hu
- Bulgaria - eyerim.bg
- Polonia - eyerim.pl
- Cehia - eyerim.cz
- Slovacia - eyerim.sk
- Croația - eyerim.hr
- Slovenia - eyerim.si
- Olanda - eyerim.nl
- Suedia - eyerim.se
- Danemarca - eyerim.dk
- Finlanda - eyerim.fi
Pot schimba adresa de livare?
Putem schimba adresa de livrare a comenzii dv. doar dacă coletul nu a fost încă procesat la depozitul nostru de la Bratislava.
După ce coletul a fost deja procesat în depozit și pregătit pentru expediere, schimbarea adresei de livrare nu mai este posibilă.
Nu am reușit să ridic coletul, îl puteți trimite din nou?
Retrimiterea unei comenzi nelivrate este posibilă doar pentru comenzile care conțin lentile cu dioptrii. În acest caz, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți care se va ocupa de procedura de retrimitere a coletului dv.
Pentru orice alt produs comandat (ochelari de soare, rame de ochelari de vedere, ochelari de schi etc.), retrimiterea coletului nu este posibilă. După ce livrarea comenzii dv. a eșuat, coletul este trimis automat înapoi către depozitul nostru de la Bratislava, iar comanda dv. este anulată. În cazul în care comanda a fost plătită online, suma se va întoarce pe cardul dv. după ce coletul va ajunge înapoi în depozit.
Promoții și reduceri
Pot folosi mai multe coduri de reducere simultan?
Nu, puteți aplica doar un singur cod de reducere pentru o comandă.
Dacă am plasat o comandă pentru mai multe produse în timpul unei promoții și am returnat un produs, suma rambursată pentru acel produs va fi diferită față de contravaloarea acelui produs?
Depinde de condițiile promoției. Codurile de reducere au termeni și condiții specifice pe care trebuie să îi respectați pentru a îi putea aplica la comanda dvs. Dacă plasați o comandă folosind un cod de reducere special și apoi returnați un produs care face ca comanda dv. să nu mai îndeplinească condițiile codului promoțional, suma rambursată va fi mai mică.
De exemolu:
Codul oferă 15% reducere pentru orice comandă de peste 590 lei
Totalul comenzii dv. este de 595 lei
Contravaloarea produsului returnat este de 100 lei
Valoarea netă a comenzii după retur este de 495 lei
Deoarece returul a redus valoarea comenzii sub suma minimă de 590 lei, rambursarea va fi ajustată, iar reducerea de 15% va fi anulată. Așadar, prețul pentru produsul (produsele) păstrat(e) va fi cel întreg, fără reducere. Vă vom rambursa suma rămasă - prețul total al comenzii minus prețul integral al produsului (produselor) păstrat(e).
Ce se întâmplă dacă primesc doar o parte din produsele comandate, deoarece am fost informat că un produs nu mai este disponibil și comanda mea nu mai îndeplinește condițiile codului de reducere aplicat?
Dacă ați fost informat că un produs nu mai este disponibil, acest lucru poate afecta rambursarea pentru acel produs.
Dacă termenii și condițiile codului promoțional sunt îndeplinite și după anularea acelui produs, totul este în regulă. Rambursarea va fi conformă cu contravaloarea produsului anulat.
Dacă am cumpărat un produs pe timpul unei promoții limitate și aș dori să îl schimb cu un alt produs, e posibil să beneficiez de aceeași reducere?
Nu, schimburile nu sunt posibile, iar reducerile sunt disponibile doar în perioada în care promoția este activă. După ce promoția s-a încheiat, nu vă putem oferi aceeași reducere pentru o nouă comandă.
Am vrut să cumpăr un produs, dar așteptam să mai scadă prețul. Între timp, prețul a crescut. Pot să mai beneficiez de prețul inițial?
Prețul actualizat al produselor noastre este întotdeuna cel din coșul de cumpărături. Prețurile se schimbă adesea în conformitate cu politica de prețuri dinamice. Politica se bazează pe diferiți parametri și compararea cu prețurile de pe piață care pot provoca schimbări semnificative ale prețurilor. Prețul produsului este așadar întotdeauna cel din prezent, actualizat în timp real - de aceea, nu vă putem oferi produsul la un preț anterior.
Am uitat să aplic codul de reducere când am plasat comanda. Pot să-l mai adaug ulterior?
Dacă promoția s-a încheiat deja, nu mai este posibil să aplicați codul respectiv.
Dacă promoția este încă activă, va fi nevoie să anulați comanda inițială și să plasați o nouă comandă la care să aplicați codul de reducere.
Codul de reducere nu funcționează. Ce ar trebui să fac?
Mai întâi, vă rugăm să vă asigurați că toate produsele din coșul ds. îndeplinesc condițiile codului de reducere pe care încercați să îl aplicați.
Dacă promoția s-a încheiat deja, nu este posibil să folosiți codul.
Dacă promoția este încă activă și codul nu funcționează, vă rugăm să contactați echipa noastră de Serviciu Clienți.
Lentile cu dioptrii și rețeta pentru ochelari
Pot comanda ochelari de vedere cu lentile produse personalizat conform rețetei mele?
Da, eyerim este un magazin online certificat de optică, așadar puteți comanda ochelari de vedere cu lentile produse special conform valorilor dioptriilor pe care le aveți pe rețeta de la oftalmolog. Procesul de comandă este foarte simplu: alegeți rama preferată de ochelari, iar apoi introduceti valorile dioptriilor de pe rețetă în configuratorul nostru de pe site. Dacă nu știți să completați valorile, puteți atașa o poză cu rețeta dv. direct în configurator, iar opticienii noștri se vor ocupa de restul.
De asemenea, puteți alege îmbunătățiri opționale pentru lentile, cum ar fi protecție calculator (împotriva luminii albastre), lentile fotocromatice sau lentile de soare cu dioptrii (ochelari de soare cu dioptrii).
Am nevoie de rețetă pentru a comanda ochelari de vedere?
Este necesar să aveți o rețetă pentru a comanda ochelari cu lentile cu dioptrii. Rețeta o puteți primi după un consult ocular efectuat într-un cabinet oftalmologic, după un control ocular efectuat de un optometrist într-un magazin de optică sau pe baza valorilor ochelarilor dv. din prezent.
Dacă nu ați fost la un examen oftalmologic în ultimul an, vă recomandăm să consultați un optician sau un optometrist înainte de a cumpăra o nouă pereche de ochelari.
Ce tipuri de lentile oferiți și unde pot afla mai multe informații?
Oferta completă a lentilelor noastre, împreună cu alte informații poate fi găsită aici.
Nu știu cum să completez valorile pentru lentile de pe rețeta mea.
Facem tot posibilul pentru a face procesul de cumpărare a ochelarilor online cât mai simplu și mai confortabil posibil. Configuratorul nostru pentru lentile este conceput pentru a vă asista pe tot parcursul procesului de comandă, ghidându-vă și oferind toate informațiile esențiale. Acest lucru vă va permite să alegeți lentilele potrivite și să introduceți corect valorile necesare pentru producerea lentilelor.
Mai multe informații despre cum să citiți o rețetă pentru ochelari pot fi găsite aici.
Cu toate acestea, dacă nu sunteți sigur/ă cum să completați corect valorile, nu vă faceți griji. Puteți încărca o poză a rețetei dv. direct în configurator, iar opticienii noștri se vor asigura că lentilele vor fi fabricate conform datelor de pe rețeta dv.
Am nevoie de lentile noi pentru ramele mele de ochelari. Pot cumpăra doar lentile cu dioptrii?
Nu oferim spre vânzare doar lentilele separate. Lentilele pot fi achiziționate doar împreună cu o pereche de rame de pe site-ul nostru.
Am dioptrii mari și nu pot găsi valorile mele în configuratorul de lentile.
În laboratorul nostru, opticienii pot produce lentile cu dioptrii sferice cu valori între -10.00 și +6.00 și cu dioptrii cilindrice între -3.00 și +3.00. Lentilele cu dioptrii care depășesc aceste valori nu pot fi produse în laboratorul nostru, așadar nu vi le putem oferi.
Retururi și rambursări
Este posibil să returnez ochelarii pe care i-am primit?
Da, desigur. Datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, cumpărărați fără riscuri.
În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu corespunde așteptărilor dvs. sau nu se potrivește, îl puteți trimite înapoi la noi în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.
Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici.
Cum returnez produsul cumpărat?
Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410431
Romania
Pentru a vedea întregul ghid de returnare pas cu pas, clic aici.
Care este politica dvs. generală de returnare?
Doriți să faceți returul unui produs? Nici o problemă!
• Puteți returna orice produs pentru a vă recupera banii, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
• Dacă doriți o altă dimensiune sau culoare, vă rugăm să returnați articolul nedorit și să plasați o nouă comandă.
• Nu este nevoie să ne anunțați că returnați un produs, ci trebuie doar să completați formularul de returnare din interiorul coletulul și să-l plasați în interiorul coletului de returnare.
• Vă vom restitui suma achitată pentru produsul dvs., inclusiv articolele ce au avut reduceri, iar rambursul o să fie făcut prin aceeași formă prin care ați achitat dvs.
• Nu putem rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelari de prescripție comandați cu lentile, putem rambursa numai costul ramelor.
• Bunurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung în depozitul nostru, așa că asigurați-vă că sunt ambalate corespunzător și că nu se pot deteriora pe drum!
• Produsul trebuie returnat în ambalajul său original care conține carcasa și toate accesoriile pe care le-ați primit, toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie atașate obligatoriu.
• În cazul puțin probabil, ca un element să ne fie returnat într-o condiție necorespunzătoare sau în afara politicii de returnare de 30 de zile, este posibil să fie necesar să-l trimitem înapoi.
• Nu suntem responsabili pentru niciun produs care ne-a fost returnat din greșeală. Dacă doriți ca acesta să vă fie returnat, vă putem solicita să acoperiți costul de livrare.
• În funcție de opțiunile disponibile în țara dvs., veți fi responsabil pentru costul returnării oricărui produs.
• Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm produse deteriorate sau să riscăm ca acestea să se piardă în drum spre noi. Vă rugăm să obțineți dovada returului.
Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici.
Cum să completez formularul de returnare?
Iată un exemplu rapid așa cum ar trebui să fie făcut:
Pot să returnez un produs și să-l schimb cu un altul, în loc să primesc banii?
Dacă doriți să comandați o altă dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie să faceți este să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru.
Îmi veți rambursa și taxele de livrare dacă returnez un produs?
Din nefericire, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați cu lentile de prescripție personalizate, putem rambursa doar costul ramelor.
Îmi returnați și costul lentilelor prescrise?
Da, puteți returna orice produs achiziționat de la noi.
Dacă ați cumpărat prima dată de la noi o pereche de ochelari cu dioptrii cu lentile marca eyerim vision (cu orice îmbunătățiri), îi puteți returna în termen de 30 de zile de la livrare și vă vom rambursa integral. Această politică de retur se aplică doar la o singură pereche de ochelari din comanda dv. (dacă veți cumpăra mai multe perechi, suma integrală va fi rambursată pentru cel mai ieftin model).
În cazul în care alegeți să returnați o pereche de ochelari cu lentile cu dioptrii marca Essilor premium produse personalizat conform rețetei dv., vă vom rambursa doar contravaloarea ramelor. Cu toate acestea, în această situație, vă putem trimite înapoi lentilele cu dioptrii după ce ne returnați ochelarii. Vom trimite ochelarii returnați la opticienii noștri din Slovacia pentru ca lentilele să fie desprinse de pe rame și expediate înapoi către dv. Dacă vă interesează această opțiune, o puteți bifa atunci când completați formularul de retur online.
*Lentilele fără dioptrii nu sunt un produs personalizat. Dacă returnați ochelari cu lentile fără dioptriii, vi se va rambursa întreaga sumă.
Ați primit deja returul meu?
Vă rugăm unde se poate, să vă asigurați că ați obținut dovada de expediere al coletului dvs. și păstrați-o în siguranță până când returul a fost procesat, astfel încât să puteți urmări călătoria acestuia până când ajunge la noi.
Ce se întâmplă dacă am uitat să includ formularul de returnare în colet?
Odată ce comanda dvs. a fost procesată și inspectată de către noi, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că totul este în regulă și că puteți retrage suma în următoarele zile.
Când o să primesc suma pe produsul returnat?
Am primit un produs defect sau deteriorat, ce trebuie să fac?
De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu:
•numărul dvs. de comandă
•numele/codului produsului cu defect
•o descriere a defecțiunii plus fotografii
Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom rambursa costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou de înlocuire / vă vom restitui banii cât mai repede posibil .
Pot să returnez un produs personal?
Am plătit ramburs la livrare, cum primesc rambursul?
• IBAN și Swift-ul băncii
• Numele complet al titularului de cont
•Adresa dvs. ( adresa ce aparține contului bancar)
•Numele companiei de Curierat și codul de urmărire al coletului (AWB)
Imediat ce produsul dvs. ajunge la noi, vă vom anunța și rambursarea va fi emisă instantaneu.
Cum pot aplica garanția mea de 2 ani?
Odată ce produsul dvs. ajunge la noi, îl vom trimite producătorului pentru verificarea garanției. Rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile din clipa expedierii către furnizor.
În cazul în care defectul este acoperit de garanția *, îl vom înlocui cu o pereche perfectă și o vom livra gratuit. Dacă nu doriți înlocuirea sau produsul nu mai este disponibil, vă vom returna suma completă. Rețineți că, în cazul elementelor pe care nu le avem în prezent la dispoziție, este posibil să dureze mai mult până când vă vom trimite noul produs.* Garanția acoperă toate defectele de fabricație fără excepție.
Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzură obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau de accident.
Cum pot obține un formular de returnare?
Doar urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect. Vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul. Odată ce l-ați completat, puneți formularul în colet împreună cu produsul și accesoriile primite.
Dacă am plasat o comandă în timpul unei promoții 2+1 gratuite, cum va afecta returnarea a unuia sau mai multor produse rambursarea mea?
Datorită faptului că reducerea este condiționată de cantitatea de produse achiziționate în cazul promoțiilor de tip 2+1 gratuit, returnarea unuia sau a mai multor produse ar încălca condițiile campaniei și ar invalida reducerea aplicată asupra celui de-al treilea produs.
Prin urmare, suma totală a rambursării depinde de numărul de produse returnate și de valoarea lor inițială înainte de aplicarea reducerii.
Dacă un client returnează un produs care nu a fost cel mai ieftin produs (adică l-a primit "gratuit" ca parte a campaniei 2+1 gratuit), clientul trebuie să returneze acest produs / aceste produse împreună cu cel mai ieftin produs care i-a fost oferit gratuit în cadrul promoției.
Dacă acest lucru nu se întâmplă și Participantul returnează doar produsul / produsele care nu au fost primite gratuit, diferența dintre suma totală plătită pentru comandă și suma pentru produsele pe care clientul le-a păstrat va fi rambursată, inclusiv suma integrală pentru produsul care a fost livrat gratuit ca parte a promoției.
Ca produs personalizat, lentilele cu dioptrii nu sunt rambursabile.
Reclamații
Cum pot beneficia de garanția de 2 ani?
După înregistrare veți primi un e-mail care include un FORMULAR DE GARANȚIE cu instrucțiuni suplimentare legate de trimiterea coletului la adresa noastră. Vă rugăm să imprimați formularul, să urmați instrucțiunile și să ne trimiteți coletul cu produsul deteriorat/defect la adresa noastră indicată în formular.
Imediat ce primim produsul, îl vom trimite producătorului pentru examinarea reclamației. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile.
De ce nu pot înregistra reclamația de garanție?
- numărul comenzii și adresa de e-mail au fost completate exact așa cum au fost completate la plasarea comenzii (fără spații, litere mari sau mici, puncte etc.)
- comanda a fost livrată cu peste 2 ani în urmă și garanția nu se mai aplică.
Dacă ați verificat aceste puncte și aveți în continuare probleme, vă rugăm să ne contactați la [email protected]
Unde pot găsi formularul de garanție?
Care este adresa unde trimit produsul defect?
Vă rugăm să împachetați cu grijă ochelarii și să trimiteți coletul la următoarea adresă:
Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod postal 410431
Inițial, dv. trebuie să plătiți transportul coletului.
Suma plătită pentru curier vi se va returna apoi în cont. Puteți trimite coletul cu orice companie de curierat doriți. Vă rugăm să păstrați nr. de AWB al coletului, în caz de nevoie. După primirea și procesarea coletului, vă vom contacta prin e-mail.
Când voi primi informații legate de acceptarea reclamației?
Notă: După primirea pachetului, procesul de soluționare a reclamației poate dura până la 30 de zile lucrătoare.
Recenzii produse
Cum pot adăuga o recenzie?
La 10 zile după plasarea comenzii, vă vom trimite un mail solicitând o recenzie a produsului pe care l-ați achiziționat, unde veții avea un link către formularul de recenzie a produsului.
Procedura de adăugare a unei recenzii este simplă:
1) Mai întâi, evaluați produsul de la 1 la 5 stele, 5 fiind cel mai mare rating.
2) Scrieți un titlu care rezumă experiența dv. cu produsul. Alegeți un titlu clar și concis, astfel încât alți clienți să poată înțelege ușor despre ce este recenzia dv.
3) În comentariu, descrieți produsul, enumeați ce vă place și ce nu vă place la el și împărtășiți-vă satisfacția/dezamăgirea în legătură cu ochelarii.
4) Oferiți orice sfaturi sau sugestii pe care le-ați putea avea pentru alți clienți care iau în considerare achiziționarea acelorași ochelari.
5) Încheiați-vă recenzia rezumându-vă gândurile despre produs și de asemenea dacă l-ați recomanda altora.
6) Fiți sincer și obiectiv atunci când scrieți recenzia și evitați conținutul neautorizat care ar putea duce la respingerea recenziei.
7) La final, citiți recenzia înainte de a o trimite, astfel încât să fie clară și concisă.
Cum să vă asigurați de aprobarea recenziei dv.?
1) Evaluați produsul cu stele (de la 1 la 5) și scrieți un comentariu.
2) Fiți sincer și nu vă temeți să menționați aspectele negative, dacă acestea există.
3) Evaluați doar un produs cu care aveți experiență directă.
4) Nu copiați recenzii de pe alte site-uri web.
5) Scrieți recenzia în șlimba română.
6) A ajuns produsul târziu, a fost ambalajul deteriorat sau v-am dat sfaturi proaste? Pentru aceasta, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la [email protected]
Ce trebuie să evitați atunci când scrieți o recenzie?
1) Cuvinte vulgare, rasism, incitare la violență, atacuri personale etc.
2) Recenzii false cu scopul de a-i induce în eroare pe clienții noștri.
3) Furnizarea datelor personale (ale dv. sau ale unei terțe părți) și încălcarea generală a protecției vieții private.
4) Punerea de întrebări - dacă aveți întrebări, adresați-le serviciul nostru pentru clienți.
5) Menționarea problemelor care nu sunt direct legate de produs, adică reclamații privind transportul, ambalajul deteriorat etc.
6) Promovarea altor produse și/sau servicii nerelevante.
Bine de știut
Vizualizare toateProcedura de retur
Ce trebuie să fac pentru a returna produsul?
Dacă doriți să returnați produsul, trebuie mai întâi să înregistrați cererea de retur online, pe site-ul nostru la adresa https://eyerim.ro/return-order/
Apoi împachetați cu grijă produsul, împreună cu toate accesoriile primite (toc de protecție, lavetă de curățare etc.), în mod ideal în același ambalaj în care l-ați primit.
Trimiteți coletul către punctul nostru de colectare la adresa:
Expandeco - "eyerim"
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410431
Dv. trimiteți coletul la centrul nostru de colectare din România, acolo unde strângem toate produsele returnate, pentru a vă reduce semnificativ costul de transport. Produsul va fi trimis apoi mai departe către sediul nostru central din Bratislava. Coletul o să fie verificat, iar apoi contravaloarea produsului o să vă fie returnată în contul oferit. Procesul de rambursare durează 5 zile lucrătoare, din momentul în care returul este procesat.
Dv. trebuie să achitați taxa de transport pentru trimiterea produsului. Puteți alege orice companie de curierat doriți - vă recomandăm Fan Courier sau Cargus. Dacă aveți nevoie de un număr de telefon pentru curier, puteți folosi numărul +40 312 294 553.
După ce returul dv. va fi verificat, vă vom contacta și vom iniția rambursarea contravalorii produsului returnat.
SUPORT CLIENȚI
Colegii noștri de la serviciul clienți vă stau la dispoziție în zilele lucrătoare.
Vă citim toate mesajele și vă răspundem în termen de 24 de ore.
Adresă de returnare:
Expandeco - eyerim
Str. Michelangelo, nr. 25
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410431
Sediu social:
eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovacia
COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153
Companie înregistrată la
Registrul Comerțului de pe lângă
Tribunalul Košice, secțiunea Sro,
insert 36601/V.
Bratislava
Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30
Praha
Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno